مروری بر زندگی حرفه ای Daniela Andrier

خانم Daniela Andrier كه يكي از طراحان مدرسه عطرسازی Givaudan می باشد متولد شهر هايلدلبرگ كشور آلمان است. ايشان قبل از ورود به دنياي عطر، در سوربن به تحصيل فلسفه مشغول بودند.
روحيه احساسی خانم Daniela Andrier در كنار علاقه ايشان به هنر باعث شد در سال ١٩٨٨ به عنوان كارآموز در chanel مشغول به كار شد و يكسال بعد به مدرسه عطرسازی Rour رفت كه البته امروزه با نام Givaudan شناخته می شود. او با مدير عامل Givaudan ، آقاي Gilles Andrier ازدواج كرد و هم اكنون ساكن پاريس است.
ايشان به عنوان يك طراح، خلق يك رايحه را چنين شرح می دهند: “مي توانم بگويم اين رخداد مانند پرنده اي وحشي است كه تنها وقتي كسي او را نظاره نمی كند آواز مي خواند. به نوعي عطرسازي مانند ديگر فرايندهای توام با خلاقيت مثل نويسندگي يا نقاشي است كه در آنها شما ممكن است بدانيد كه در چه قالبي مي خواهيد بنويسيد يا اينكه از چه رنگهايي مي خواهيد استفاده كنيد اما همچنان عنصر ذوق و جادو است كه اين اثر، از ذهن و دستان شما ساخته شده و بيرون مي آيد.
ساختن يك رايحه مسلما با فرمول ها و معادلات سر و كار دارد و انجام مي شود اما قلب اين اتفاق يك فرايند احساسي است كه فراخواني از تمام اين چيزهاست.”
بخشی از عطرهايی كه ايشان به تنهايی يا با همكاری ساير طراحان خلق كرده اند بدين شرح است:

Bottega Veneta Pour Homme
Bottega Veneta Knot
Bvlgari Amarena
Bvlgari Calaluna
Bvlgari Eau Parfumee au The Bleu
Bvlgari Zahira
Carner Barcelona Tardes
Ermenegildo Zegna Intenso
Giorgio Armani Emporio Armani Lui
Gucci Rush for men
Guerlain Angelique Noire
Kenzo Le Monde Est Beau
Lancome Attraction
Prada Heat Wave
Prada Infusion de vetiver
Prada Luna Rosa
Prada Candy
Valentino Very
YSL Rive Gauche Light


آخرین دیدگاه کاربران

ثبت ، نظرات کاربران