مروری بر زندگی حرفه ای Dawn Spencer Hurwitz

خانم Dawn Spencer Hurwitz يك گنجينه ارزشمند و انرژی نهفته در حيطه عطرهای Niche محسوب می شوند. “داون اسپنسر هورويتز” يا آنگونه كه طرفدارانش او را خطاب می كنند، DSH ، در ١٧ سال گذشته در حال فعاليت بر روی عطرهای مختلف بوده است. ايشان عطرهای مفهومی و خلاقانه زيادی را طراحی كرده اند و همچنين مشاور بسياری از طراحان تراز اول دنيا براي توليد عطرهای انحصاری بوده اند. او ابتدا در زمينه نقاشی فعاليت می كرد، سپس در سال ١٩٩١ با كار كردن برای برند مشهور Essense در بوستون وارد صنعت عطر سازی شد . او استعداد خود را در حيطه توليد عطر بر اساس اصول هنر های زيبا گسترش داد و همچنين از اويل دهه نود ، مشاور نيش برندهايی چون Flora Napa Valley، Calypso، Jules & Jane و Zents spa Collection بود اما در عين حال شروع به توسعه عطرهاي نو آورانه و عامه پسند خود تحت عنوان DSH نمود.
عطر های توليد محدود Perfums des Peauxarts كه جديد ترين مجموعه خانم داون هستند لاين مفهومی عطرهای جديدی محسوب می شوند كه او در چند سال گذشته در استوديوی خود طراحی كرده است . با طراحی و توسعه افق های جديدش يك چالش مداوم و مستمر را در پيش گرفته است . اين روايح به نوعی امضای شخص وی بشمار می روند. اينها علاقه مندی های شخص او هستند كه از هنر ، هنرمندان ، ادبيات و دنيای مجلل اطراف، الهام گرفته است.
تمام توليدات او به صورت آنلاين در www.dshperfumes.com مانند فروشگاه های خود او در بولدر و كلرادو (محل زندگي اش) در حال فروش هستند.
برخی از عطرهايی كه ايشان طراحی كرده اند بدين شرح است:

Amouse Bouche
Agrestic
Axis Mundi
Vanilla Bourbon Intense
Parfum One
Wasabi Shiso
Vintage Patchouly
Ultamarine Blue
Three Kings
The Green House
The Afternoon
Sweet Dreams
Songbord
Sienna
Rubis Rose


آخرین دیدگاه کاربران

ثبت ، نظرات کاربران